Frida Charpentier

Länge sedan igen..

Publicerad 2010-06-28 19:45:07 i Allmänt,

I know, inte alls kul att bloggen inte uppdateras... lika tråkigt för mig som för er men nu fick jag lite energi av att lyssna på min nya sommarplåga på Spotify-Ola svensson, Overdrive. Så förbaskat bra och man blir på så svängigt och härligt humör och tänker bara på sommaren :D

Jag har en liten suprice till er, familjen har utökats från 2 till 3. Äntligen säger jag bara, är ni nyfikna på vad det kan vara ;) Ni som har mig på Fb vet redan vad jag pratar om hehe Jag och Jesper köpte hund i torsdags. En så bedårande liten chihuahua kille. Han är världens sötaste och ser ut som en tvättbjörn med sina fluffiga öron och sin teckning i ansiktet.
Har ni sett vilken going, man vill bara ligga o kramas med honom hela tiden ♥


visst är han allt för söt:D
det ända han gör m dagarna är att springa runt och vara galen, sova och köka blommor ute haha
Nu tro jag det ä dags för en liten promenad med Tarzan :) Lite mer info om vårt nytillskott kan komma ikväll:)
puss

Kommentarer

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-07-04 17:19:55

Då ska jag slänga in ett recept i veckan, det är superenkelt!

Postat av: Josefine

Publicerad 2010-07-05 09:39:59

åh så sööt ! :)

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-07-06 20:55:55

Varsågod, det är jättegott! :)

Postat av: Lindha

Publicerad 2010-07-14 13:58:35

Vilken sötnos! Har själv en liten chihuahuatjej hemma på 1,5 år. Underbar ras! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela