Frida Charpentier

Kommentarer

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-07-21 10:12:29

Ja visst är dom läckra? :) Han fattade väl att om jag har ett par snygga brallor hjälper jag också till i huset sen, haha. Han köpte dom på ett ställe som heter Grolls, tror jag. Det är det stället som dom köper sina arbetskläder till på hans jobb..



Åh så du har testat? Kul att det blev uppskattat! :)

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-07-21 10:32:06

Det bästa är att ge sig ut med ett gäng CV och själv gå in i butikerna personligen och söka. Då får man en bild direkt av personen i fråga. Mitt första butiksjobb var i en inredningsbutik. Då hade jag ingen erfarenhet alls, hade bara jobbat på ICA och café innan typ:) När jag började på Scorett var ju det här med skor helt nytt för mig, men jag hade ju jobbat med service innan. Beror ju helt på hur man är som person med, känns som att allt inte går att lära sig, man måste ha lite i sig redan om du fattar? Jag älskar att jobba med folk, låter klyschigt men just den kundkontakten man har hela tiden och få göra folk nöjda och glada (inte alltid dock, vissa blir aldrig nöjda hur man än gör, haha) varje dag är så himla kul! Men vad vill du jobba med? Vad jobbar du med nu?

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-07-21 11:02:54

Nej men verkligen inte! Du har ju jobbat massa inom service och det är ju kanon! Allt annat lär man sig ju. Jag kunde inte mkt som skor innan, men sånt lär man sig på ett kick! Jag tycker du ska gå runt och söka. Gör det nu snart, för till hösten är det ju alltid folk som slutar och ska börja plugga mm så det är ju en jättebra tid! Det var då jag fick Scorett-jobbet:)

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-07-21 11:28:46

Ja gör det, lycka till:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela