Frida Charpentier

I Stugan!

Publicerad 2010-07-12 19:23:26 i Min vardag,

Jag sitter i stugan i Halmstad, har ju en liten mini semester och då får manpassa på. Vi har haft jätte skönt väder men en aningen för varmt att sola om man inte är vid havet och kan bada. Jag kan ju tyvär inte gå ner till havet eftersom Tarzan inte får vara där. Men jag nöjer mig med att sitta uppe vid stugan i skuggan. Det blir ju ingen snygg bränna men vad skaman göra?! ;) Har varit hemma hos mormor idag och hälsat på, tog även en sväng till Mårås med Josefin där vi badade. Sedan blev det vaniljglass under ett träd i hennes trädgård! har haft en jätte mysig dag idag och så fr vi se vad kvällen har att erbjuda :) 
Jag får se när jag åker mot Göteborg, eventuellt imon om det blir dåligt väder. Annnars får det bli på onsdag förmiddag! Nu ska jag ut och leka med Filippa.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela