Frida Charpentier

Skäms på mig!

Publicerad 2010-01-17 15:52:49 i Allmänt,

Nu får jag allt skämmas lite tycker jag, har inte skrivit alls på länge och det är inget bra!
Sitter och lyssnar på Spice Girls och drömmer mig bort till den gamla goda tiden då detta var mina största idoler! Härligt men skrämmande att man fortfarande kan texterna, men det är väl så det ska vara, eller?!
Vad lyssnade ni på när ni var yngre?

har inte så mycket att skriva för här händer det inte så mycket mer än att jag har latat mig en massa, jobbat och insett att jag måste lägga i ett kol med träningen om jag ska bli av med dallret där bak hehehe
Så ja idag ska jag träna och äntligen få mysa lite med min älskling♥
Blir ju inte av att vi ses mer än i sängen o det är väl mysigt tänker ni, men antingen sover jag eller så sover han!
Men i onsdags sågs vi ju en del efter att jag jobbat, blev att jag gick först hem till Johanna en stund innan dem andra kom in till stan och vi träffades på Nivå. hade faktiskt ganska kul för att vara ända nyktra förrutom dem som jobba där då. Hehe

Och så kommer jag med en liten bedjan; Ni få läsare som läser min blogg kan väl vara gulliga att att sprida vidare den så att fler kan upptäcka mitt spännande liv!
Nu ska jag sjunga en massa gamla goa låtar!

Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela