Frida Charpentier

Happy day!

Publicerad 2010-01-08 15:40:10 i Allmänt,

Måste säga att den där medicinen jag köpte på apoteket igår var riktigt riktigt bra!
Man ska ta det 2 ggr om dagen mot förkylning och jag känner mig redan mycket bättre. Härligt för jag kännde inte riktigt för att vara sjuk nu i helgen!

Har varit på riktigt gott humör idag, tror det var vädret. Jag blir alltid så glad när det är solsken.

Sitter och väntar på ett samtal eller ett mejl så att jag kan få veta om jag får jobbet eller inte. Den andra tjejen har fått veta men vrf har inte jag? Så jäkla oduglig kan jag ju inte vara!

Sitter också och väntar på att min älskling ska komma hem så att vi kan äta och mysa♥

Jag lovade ju för ett bra tag sedan lite bilder från nyår så här kommer några :)




Pusspuss
♥J

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-08 19:42:49

såndär dröm har jag med haft:O men slog aldrig upp den... Men gud man får värsta panik i drömmen när man försöker ringa 112 men de funkar inte :o



/AmandaVarDet

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-08 20:19:25

jag gjorde det på, http://www.kolumbus.fi/seanhype/virtual/. hhö :)



/AmandaVarDet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela