Frida Charpentier

Aaahhh!

Publicerad 2010-01-05 22:24:00 i Allmänt,

Vad ska jag göra?:O Jag har så sjukt tråkigt och vet inte vad jag ska göra!
Känner mig så jävla bitter efter en sådan underbar dag. Vad har jag gjort för att förtjäna att vara på så traskigt humör?! Gör mig glaaaad.

Hade intervju idag på ett hotell och håller tummarna för detta! Hade varit riktigt kul. Hämtade också ut mitt pass hos polisen och jag såg inte klok ut, världens sneaste ögon och ser allmänt mongo ut! Toppen till det.

Och bara för att jag är på så underbart humör så måste jag passa på att beklaga mig över paradise hotell! Hur kan man göra ett sådant program, jag vill gråta en massa över dessa tragiska människor som finns på denna jord!

Tack och hej leverpastej!

♥J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela