Frida Charpentier

Mästerkocken Frida

Publicerad 2010-12-28 20:39:07 i Min vardag,

Nu är maten inne i ugnen och min mage knorrar som bara den, lite trisst att det tar så lång tid innan maten är klar :( Det blir faktiskt köttfärslimpa med persilja och bacon som serveras med ngn form av potatis(har inte bestämt vilken form än) och brunsås med svartvinbärsgelé! Smarrigt värre eller hur tycker ni att det lät? Var på FT tidigare idag och kom självklart hem med flera kassar, attans pengarna bara rullar iväg. Det blev en skitsnygg grå, kort kavaj med blingbling på axlarna från Cassels, strumpbyxor från Lindex, underbara innetofflor av märket Canada Snow från Scorette och en rosa mjukis kofta som matchar mina rosa mysbyxor från Gina Trico. Jag har tittat på den dressen sedan den kom in i butik men aldrig köpt den. Dem hade tyvärr inte dem rosa byxorna i storlek S så jag sket i att köpa ngr i en annan färg när jag endå har ett par redan, var ändå tröjan jag ville ha mest :) Just nu sitter jag i soffan och kollar på "Nyår med Tina" som är en stor inspiration för mig när jag lagar mat. Plus att hon är så rolig att titta på, jag älskar hennes härliga skånska och humor. Lekte lite med Tarzan nyss, kastade lite boll med honom och det är extra roligt nu när vi har så stor yta i vardagsrummet. Bandybollen fick extra fart med Taschen i baken och han blev helt galen. Nu ligger han på sin älsklingspall och tuggar på ett ben :) Kvällen kommer spenderas med Capten Jack Sparrow, älsklingen och lite popcorn. I morgon är Jesper ledig och jag hoppas på att vardagsrummet blir klart, ni får se imon. Over and out<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela