Frida Charpentier

Älskade hund!

Publicerad 2010-12-15 15:45:15 i Min vardag,

Kom på mig själv idag att jag saknar mitt bloggande, har inte gjort det tidigare men idag kom jag på mig själv med att vara lite bitter för att jag har låtit bloggen vara tom så länge. Kom också på att om jag inte har något att skriva om så kan jag ju alltid skriva några rader om min älskade lilla hund. Tror att många av er kan vara intresserade av just det, eller har jag fel? Själv letar jag efter en bra blogg där man får läsa mycket om just Chihuahuaor. Vet någon om en sådan blogg? Jag fick världens mest bloggigaste humör nu och ni kommer få en massa härliga inlägg om allt möjligt faktiskt. Det bästa är att det kommer ske på momangen :D Nu vet jag en som kommer att bli glad, min vän Michaela som bor cirkus 15 mil ifrån mig efter att jag flyttade till Göteborg. Ses tyvär inte så ofta som vi hade velat och det enda jag får höra är att jag är dålig på att uppdatera haha

Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2010-12-15 20:10:14

det var på tiden frida! :DDD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela