Frida Charpentier

Trött flicka

Publicerad 2010-04-27 15:44:52 i Allmänt,

Bra att jag köpte en stor godispåse, åt 5 bitar och sedan slängde det för att jag kände mig onyttig (Y) hahaha
Var i stan och lämnade tillbaka den rosa klänningen, gick ett ärende åt mamma och provade lite klänningar på New Yorker. Nu ska jag kolla på "Toddlers & Tiaras", ett program om små barn som tvälar i skänhetstävlingar.





Vad tycker ni om detta?
Innan var jag helt emot det, men efter att jag sett programmet ett antal gånger så tycker jag det är okej så länge dem små tjejerna vill göra det själva. Det finns dem mammorna som tvingar sina barn till det och det tycker jag inte är okej. Sen finns det dem tjejerna som tycker att det är jätte roligt med fina kläder, smink och att få vara fin och stå på sceen. Då tycker jag tt det är helt okej. 

Puss på er♥ 

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2010-04-28 08:35:22

Det är ju sjukt! Barn ska vara barn! Jag såg ett sådant program en gång och det va ju inte klokt! Fast om barnen själva tycker att det är kul kanske det är bra.. men jag tror ju inte att det va dom som kom på det i första början... <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela