Frida Charpentier

Sjuk?!

Publicerad 2010-04-23 17:37:46 i Allmänt,

Tro det eller ej men jag tror att jag börjar att bli sjuk, har haft huvudverk och kännt mig slö hela veckan och det blir bara värre och värre för varje dag som går. Inte alls kul när det händer så mycket framåt.
Var i alla fall och klippte mig innan och hon var superduktig, tunnade ut luggen och gämnade till allt så att det blev lite form på det hela och jag blev supernöjd :) Ni får ingen bild för det ser ut nästan lika dant som innan ;)

Gick förbi ica också, köpte lite nödvändigheter och jordgubbar. Dem brukar ju inte vara så fina och billiga såhär års men dem var jätte fina och kostade bara 20 kr så jag köpte 2 st lådor haha!



puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela