Frida Charpentier

Shoppingsugen!

Publicerad 2010-04-26 13:06:18 i Allmänt,

Nu har jag varit på A.F och fixat så nu är det nära. Var också en runda på Frölunda torg och kikade lite på sommarkläder. Jag hittade mycket fint faktiskt. Allt från sommriga jeans till härliga klänningar. Jag ska prata med min ekonomiska rådgivare sen när han kommer hem och nalla lite från mitt sparkonto till att snygga till min garderob lite :D. Jag ska ju till Gekås på fredag så man kanske ska vänta med att shoppa här och se vad som finns där, dem har ju mycket snyggt för bra priser där!

Nej nej, nu ska jag gotta mig i lite Ben & Jerry´s sorbet :D
Puss♥



Den bör testas för den är super god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela