Frida Charpentier

Oj oj oj !!!

Publicerad 2010-04-12 17:09:11 i Allmänt,

Vad har hänt? Inga inlägg på jätte länge :O
Tråkigt jag vet, men jag har knappt suttit vid datorn sen sist så det har blivit väldigt dåligt med nya inlägg.

Har haft fullt upp med att jobba, träna, shoppa och städa. Yes jag har börjat jobba på hotelett, inte så mycket men en början i alla fall. Träningen går väl sådär men jag håller igång den. Det blir inte varje dag, men 2 dagar i veckan räcker medans jag inte har tid.
Shoppingen då? Jo jag har köpt ett par riktigt snygga Inlines och ett par kängor. Man måste visst ha bra grejer på fötterna när man ska vara ute i skog och mark.
Hittade tyvär ingen bild på grejerna just nu, kanske kommer upp lite senare!

Jesper kompis från Luleå var på en snabb visit igår. Vi hade en jätte härlig dag ute i solen på stan, lyssnade på indianerna vid kungsportsplatsen och drack frozen fruit drinks. Lite senare kom Hanniis förbi och efter att ha njutit i solen en stud delade vi på oss och åkte hem. Vi tre käkade tacos och kollade lite tv innan vi körde Anna till centralen.

Min dag idag har varit underbar. Den började med att Jesper väckte mig innan han stack till jobbet och sa att det var strålande solsken idag igen. jag kunde inte låta bli att sova 1 timma till men vid 9 gick jag upp, åt frukost och begav mig till gymmet. 30 min band, 1 timma styrka och sedan 20 min sol. jag gick förbi Ica och köpte lite frysta bär, yoghurt och flingor. Väl hemma putsade jag fönster, gick ut med sopor och gjorde mig en otroligt härligt frozen fruit drink, satte mig i solen och hade det härligt. 

Nu sitter jag och väntar på att Jesper ska sluta (kl 8.) så att vi kan äta upp resterna från tacosen från igår och myyyysa!

ha det bäst alla
Puss



En sommarbild som som säger mer än tusen ord! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela