Frida Charpentier

Klippdag!

Publicerad 2010-04-23 13:06:58 i Allmänt,

Hejhej och god morgon!
Är nästan lika trött idag som igår även om jag gick upp vid 10, men mitt hjärtegull höll på att snoza i 3 timmar så jag fick inte sova så mycket. Snart ska han köra mig till gymmet där jag har klipptid, äntligen säger jag bara. Mitt hår är jätte slitet nu och luggen jag gjorde sist ser inte klok ut nu när jag har den som sne lugg. Detta måste givetvis rättas till för så kan man inte ha det ;)

Vad ska ni göra idag? Jag ska bara ta det lungt idag, hade tänkt träna när jag ändå var på gymmet men jag har INGEN ork till detta idag, tyvär. Så jag ska gå förbi Ica och handla lite, kanske slinker med något gottit, vem vet!
Just det, Jesper ville åka och fiska när han kommer hem från jobbet , vi får se hur det blir med det, ska försöka orka hänga med idag. Det är så härligt att vara ute om det är fint väder och inte blåsigt.

Här kommer lite fiskebilder från svartedalen förra året :)





Have a nice day!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela