Frida Charpentier

Jobbmässa!

Publicerad 2010-04-14 11:30:57 i Allmänt,

En härlig dag idag igen! Jag ska snart ut i solen och åka till Handelsakademin där det är jobbmässa. Jag hoppas kunna få lite kontakter och förhoppningsvis en intervju inom snar framtid. Det börjar bli så frustrerande att söka och söka och söka men aldrig få napp. Man ska ju aldrig ge upp men jag känner att jag är på bristningsgränsen snart. Man går ständigt runt och tänker på vad man gör för fel, om det är fel på en själv, varför ingen vill ge en chans till att bevisa. Men jag gör inget fel, det är inte mig det är fel på och snart kommer min chans, kanske redan idag!?

Det är redan onsdag och veckorna bara rullar på. Snart fyller jag år och är äntligen 20 år, då slipper jag jag sitta utanför systemet som en hund haha. Det är mycket som händer nu framåt faktiskt, om 2 veckor ska vi hem till Landeryd, jesper fyller år, Gaga i Sthlm, jag fyller år och helgen där så blir det en överaskning som jag inte har någon aning om vad det är.

Jag tror faktiskt att det blir träning med David i eftermiddag och det betyder att det blir 3 dagen av träning i rad. Woohooo 
Sen ska jag iväg till Jespers jobb när han slutar och storhandla med den blåa kassen haha.

Ha det bäst
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela