Frida Charpentier

Härliga våren!

Publicerad 2010-04-19 20:28:20 i Allmänt,

Vilken dag va, jag vill bara radera den från historian. Ingenting vettigt har hänt alls, jag har nog bott i soffan idag förrutom när jag var och hälsade på toan och kylskåpet. Jag var ju i och för sig inne i stan en runda på förmiddagen och köpte älsklingens present. Han fyller ju år på torsdag! Det är så mycket som händer nu framåt så jag hinner inte riktigt med. På torsdag fyller ju då min baby år, en hemlis i veckan, på lördag blir det lite firande, jobb hela helgen, veckan därpå ska vi till landeryd och Gekås och sedan framåt ska vi till Stockholm, jag fyller år och sen kommer en helg där något ska hända och det får jag veta snart eftersom det är en present :) Woooh en massa som ska hända på bara en månad men kul ska det bli!

Nu sitter jag här och väntar på att älskling ska komma hem så att vi kan äta och myysa ;) Imorgon är han ledig och då blir det lite ärenden och antagligen stan skulle jag kunna tro. Hoppas bara att vi hinner med att träna och att det blir ett ordentligt träningspass denna gången. 

Ha det bäst alla
Puss♥

 

Bild från 2 somrar sedan när jag gäst jobbade på en restaurang i smålandsstenar där Emmsan jobbade!
Saknar dig hjärtat♥
Kolla även in hennes blogg på http://emeliieeaxelsson.blogg.se/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela