Frida Charpentier

Fenomenet Kissie!!!

Publicerad 2010-04-21 10:35:19 i Allmänt,

Jag kan bara inte låta bli att ibland gå in på Kissies blogg och missförstå mig inte nu, det är inte för att jag avgudar denna blåsta brud med ank-käft utan för att roa mig lite i hennes så "fantastiska" liv. Jag tycker att allt som har med henne att göra är så tragiskt. För bara ett år sedan var hon en jätte söt tjej men stor i käften redan då och nu har hon förvandlats till en riktig diosarie. Jag har inget emot hennes bröstförstoring förrutom att det var så hon blev känd på riktigt. Men hennes jävla läppar??? Dem är ju det enda som syns i ansiktet och bakom allt hår. Jag är ingen sådan som avgudar enorm hårvolym, flera lager smink eller kläder för flera tusen kr. Jag gillar naturligt! Jag ska inte tracka hennes utseende, det är ingen hemlighet att jag inte tycker att hon är snygg men alla får se ut hur dem vill. Men en sak jag verkligen stör mig på är dem som säger en sak och sedan visar upp en helt annan. Och just detta är Kissie vääldigt duktig på att göra. Jag ska ge er ett exempel, hon hade en utelista där hon tyckte att tjejer som lägger ut bilder på sig halvnakna (i detta fallet kjol och BH tror jag) är inget för henne. MEN efter bröstförstoringen är det nästan bara bilder på henne naken men en handduk halvt över brösten och badbilder i bara bikini trosor!!! Vad har hon för försvar för detta? En aningen "jag säger det ena men menar något annat" eller vad tycker ni? Jag tycker hon har gått för långt och det är nog fler än jag som är väldigt trött på denna bimbon nu!

Nu ska jag iväg och göra av med lite energi på gymmet!
ha det bäst alla♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela