Frida Charpentier

En solig tisdag morgon!

Publicerad 2010-04-13 09:57:31 i Allmänt,

God morgon alla "jag är uppe med tuppen"-människor! Har sovit riktigt risigt i natt och ville verkligen inte gå upp när jesper väckte mig. Jag drömde ngt så sjukt som att jag hade 10 st små, bruna fladdermöss längst ner i min byrå där jag har mina kläder och att Jonny & Matias i "Roomservice" var hemma hos mig och renoverade. Jonny skulle ta bort fladdermössen på något vis men vad jag vet så lyckades han aldrig. Sedan åkte jag flygplan på motorvägen haha. Ja ibland står nog inte allt rätt till.

Vad ska ni göra idag? Jag ska alldeles strax iväg till gymmet, bokade sol till kl 10.30 och efter det blir det ett svettigt pass med bandet, vikter och maskiner. Jag fick lära mig på ett seminarium att man aldrig ska säga "jag måste" för då blir det skit trisst att utföra. Istället ska man säga "jag vill" och då är det på sitt egna insiativ att man gör det och det blir 100 gånger roligare. Så denna veckan VILL JAG träna varje dag! Det blev genast mycket roligare, testa själva det gör susen! :D



Detta har jag börjat ta efter träning, får se om 2 veckor eller något om det fungerar. Men då måste jag ligga i med träningen också!
Oj oj nu måste jag dra mig så att jag inte missar solen!

Ha det så bra så länge
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela