Frida Charpentier

En härlig torsdag!

Publicerad 2010-04-22 17:07:46 i Allmänt,

Idag är ingen vanlig dag för det är jespers födelsedag, Hurra, Hurra, HURRAAA!!!
Grattis till mitt lilla gull som fyller 22 år idag, blir inte mycket till firande då vi inte kommer ses förrens vid 12 inatt eller ngt. Men han fick mitt paket idag på morgonen i alla fall och han blev super nöjd, ett precentkort på T12 med 1000 kr på. Det hade jag inte sagt nej till i alla fall, hehe.
Denna dagen kan ha gjort min framtid så mycket ljusare. Jag var på en intervju på ett hotell, vilket tänker jag inte berätta förrens jag fått anställning. Det kommer börja med 10 dagars upplärning så jag ska snacka med min handledare på Arbetsförmedlingen och se så att det är okej då jag faktiskt redan jobbar lite smått på Comfort. Men lyckas jag att få detta och att jag blir anställd är sista hindret bara att försöka få ihop båda mina scheman så att jag kan jobba kvar på båda ställerna och på så vis kunna få ihop en 75% tjänst. Längtar tills imon så att jag kan snacka med honom och kunna lösa allt detta nu för då är jag den lyckligaste lilla flickan på jorden :D

Ska även klippa mig imon, snygga till min gamla lugg så att den blir en snygg sne lugg och sedan bara topparna och det uppklippta (Y)

Nu ska jag snart iväg och jobba så tänkte vila lite nu!
ha det bäst
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela