Frida Charpentier

Trött!

Publicerad 2009-11-22 10:10:47 i Allmänt,

God morgon!

Det blev inte många timmars sömn i natt. Somnade nog runt 4 för jag ville inte lägga ifrån mig boken + att jag var tvungen att ta mig en nattmacka och lite te. Sedan somnade jag som en trött liten flicka. Anledningen till att jag sitter uppe nu är för att älsklingen väckte mig och ville att jag skulle plocka fram frukosten och äta med honom innan han åker till jobbet. Snäll som jag är, så gjorde jag självklart detta!

Det var riktigt kul att jobba igår är det var lite röj på stället. Dem hade Las Vegas tema med en Elvis som sjöng på scenen. Lite kul haha

Idag ska jag bara ligga i soffan och dega, efter att jag vikt tvätt och fixat lite snyggt här vill säga. En jobig vecka med en MASSA jobb framför mig! Mitt konto hoppar av glädje :D 

Pusspuss
♥J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela