Frida Charpentier

Oj oj oj

Publicerad 2009-11-29 15:18:53 i Allmänt,

Nu känns det sådär jobbigt igen, kan inte riktigt beskriva känslan men den kom när jag läste en kommentar och det gjorde ont. Borde det göra det? Så farligt är det väl inte, men det känns dödande. Hur blev det så helt plötsligt? Jag vill lägga mig i sängen och gråta ut alla dumma känslor. Jag vill känna mig glad och lycklig som jag var precis för en liten stund sedan. Jag sprang runt som en liten tok, lyssnade och sjöng till Abba och fick hela lägenheten att glänsa. Men det var som att allt ljus försvann bakom ett otäckt stort och svart åskmoln.

Jag ska pigga upp er med lite fjaskon från i fredags. Jag jobbade ju på Festvången som vanligt nu fö tiden och vi gade vårt första julbord. Tror ni inte att nästan det första jag gör är att hälla 3 glas med vatten i ryggen på en av mina damer. Hon blev dyngsur och hela golvet under hennes stol såg ut som atlanten eller något liknande. Det plaskade ordentligt under fötterna. Oooppss jag fick såklart panik, bad om ursäkt ett antal gånger för mycet , sprang som en iller in i köket och hämtade en handduk till den stackarn och som lite plåster på såren bjöd jag henne på en julmust. Jag måste säga att det var tur att det var hon. Hon bara skrattade åt det och tog det jätte bra. Tur i oturen så var det ju bara vatten. Under resten av kvällen såg dem stackarna livrädda ut så fort jag kom i närheten med något flytande hahaha. Framåt kvällen när gästerna hade fått i sig sin mat och begav sig mot baren började vi städa. Tror ni inte jag spränger en termos då?! Joo, jag skulle bara lägga i pumpen i termosen när jag hör en enorm smäll. Det var som att någon smällde en stooor ballong rakt i ansiktet på mig och jag blev livrädd. Alla kom o undra vad som hände och själv hade jag ingen aning om vad som precis inträffade. men det visade sig att glaset i termosen sprack.

Det var min kväll mina vänner!

Pusspuss
♥J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela