Frida Charpentier

Julstämning!

Publicerad 2009-11-27 12:51:04 i Allmänt,

Äntligen är jag tillbaka, har jobbat hela veckan och har inte haft tid att sitta vid datorn alls, är glad att räkningarna blev betalda hehe. Ikväll är det givetvis jobb igen, första julbordet, dock inte för mig utan för mina gäster! Jag har taggat genom att ligga och päsa hela förmiddagen i sängen med min dator och kollat lite missade TV-program ifrån denna veckan. Däribland S.O.S Gute som är en klar favorit, kollade även avsnittet av Kniven mot strupen där Niklas, min gamla klass kompis och bal dejt var med! Jag får givetvis inte glömma att jag ska kolla på Desperate Houswives också, men de t tar jag efter maten. Är så gruvligt hungrig så jag vet inte vad! Har inte bestämt mig riktigt för vad jag vill laga till lunch, tror det blir något som går fort att laga! 

Som sagt så har jag ju jobbat mycket nu och det känns i kropp och själ. Är inte alls van vid detta efter så mycket vila och päsande efter studenten. Men det är riktigt skönt att få något gjort där man blir belönad med lite pengar. 
Mitt jobbsökande går inte vidare framåt tyvär, jag har varit inne på hemköp 4 ggr nu och frågat efter personalansvarige men aldrig fått prata med denne. så ska ringa dit nästa vecka och DÅ ska jag banne mig snacka med han/hon...

Det är ingen som vet med sig att dem vet om något ledigt jobb? ;)

På tal om hemköp och frölunda torg, gina tricot ska ju snart öppna upp dör, om dem inte redan har gjort det. Tror nästan att dem gör det idag eller imorgon. Jag sökte en tjänst där men mig ville dem inte ha :( VARFÖR vill ingen ha mig? Jag kan faktiskt också hehe.

Nehe nu kurrar min mage otroligt mycket och Desperate Houswives hägrar enormt! Ni får stå ut tills nästa inlägg som kan komma precis när det känner för det ;)

Pusspuss
♥J
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela