Frida Charpentier

Jobb lördag!

Publicerad 2009-11-21 15:15:43 i Allmänt,

Ikväll ska det jobbas igen på festvåningen! Ingen aning vad som händer, alltid lika spännande att få se kvällens jobb! Jag hoppas på bröllop eller någon födelsedags fest. Det är det roligaste att jobba med och jag tycker man kommr närmast dem gästerna!

Jag var på stan igår med min älskling, hade tänkt bjuda honom på fika, men envis som han är vill han ju inte haha. Men det blev att kika i lite butiker och helt oväntat träffade vi på vår party vän från kanada inne på McDonalds! Vad är sannolikheten till det liksom?!

Solen sken och det var en underbar dag men framåt kvällen började det tyvär regna och väldigt spontant stack vi till Texas Longhorn och käkade en väldigt dyr men värd måltid bestående av lamm med vitlök och pommes! Mmmm vad kalas det var. Senare på kvällen kollade vi film och bara myste! Det var helt klart en mys fredag igår och vid sådana tillfällen uppskattar man verkligen livet till max! 

Jag funderar på om jag ska gå på den där yogan imorgon som jag bokat in mig på flera gånger men blivit tvungen att avboka! Det får bli en senare fråga för nu ska jag gå och slänga lite sopor och sedan bege mig mot spårvagnen!

ha det bäst ikväll puss o kram!

♥J   

Kommentarer

Postat av: Calvert

Publicerad 2009-11-21 16:45:21

Är detta nya blondin-frojd2?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela