Frida Charpentier

jahapp!

Publicerad 2009-11-27 15:43:01 i Allmänt,

Ser ni, ser ni, ser ni? Ett inlägg till ;)

Har lite dötid över nu innan jag ska iväg mot jobbet så vad passar inte bättre än att blogga lite?!
Kom på mig själv tidigare att jag döpte förra inlägget till "julstämning" men skrev ingenting om det! Så då tänkte jag att jag kunde förklara den biten nu.

Nu börjar det närma sig jul och på söndag är det 1:a advent, ÄNTLIGEN tycker jag! Jag är helt ledig på söndag så jag tänkte passa på att julshoppa lite med min grodprins Jesper och då hade jag tänkt mig inhandla julstjärnor till fönstrerna, julkort, tjockt glitter till granen (den kommer inte upp förns några dagar innan julafton, så lugn) och självklart lite glögg och något gott tilltugg. Efter det ska det bli julstök i hela lägenheten och gardiner ska bytas, golv ska dammsugas och skuras och självklart så ska alla stjärnor, ljusstakar och tomtar upp. Hade även tänkt baka lussebullar men känner att jag har nog med saker för mig den dagen så det får bli en annan dag.

Helt enkelt så älskar jag julen, en sak som inte är så lätt när man bor med en som verka känna tvärt om. Sorgligt men sant så tycker inte Jesper alls om mina kommande planer på söndag men det skiter jag fullaste i. Här ska julstökas :D

Hoppas ni fick lite inspiration för att julstöka nu efter att ni läst detta och så får ni gärna komma med lite jultips som är kul att hitta på till julen!

Pusspuss
♥J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela