Frida Charpentier

Första advent!

Publicerad 2009-11-29 11:31:35 i Allmänt,

Idag tänds det första ljuset, om man har något att tända vill säga! Jag har precis vaknat och satt på mig myskläderna och älsklingen ligger i soffan och spelar XBox. Idag ska det bli julstädning för hela slanten, upp med gardiner, städa otroligt fint och julpynta :D Jag vill ju även ha fram glöggen idag!

Igår var det jobb igen, satt i garderoben som var otroligt trisst. Fast jag hade med min bok som jag läste ut, så det var kanon!

Nu måste jag gå och fixa en massa så att jag slipper hålla på hela natten, ett längre inlägg kommer senare med detaljer om hur dåligt det gick för mig i fredags på jobbet!

Pusspuss
♥J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela