Frida Charpentier

Blåsigt värre!

Publicerad 2009-11-18 17:15:56 i Allmänt,

Då var jag tillbaka igen med en ny blogg och det känns bra. Hoppas denna blir lite bättre och mer populär än den förra :)

det var meningen att jag skulle åka in till stan idag ta en fika med en vän och senare på kvällen ta ett pass yoga på gymmet men så blev det inte! blev verken stan eller gymmet!
Fast det gör inte mig så mycket då det blåser grymt mycket ute så jag hade väl tagiet ett varv i luften om jag gått ut idag haha.

Jag låg och grubblade lite igår innan jag somnade, jag hade så mycket som jag ville skriva ner och bara få ur mig, men nu när jag sitter här med en ny sprudlande blogg, ja då vet jag inte vad det var som jag ville skriva. Fast det här med populär vet jag inte om jag bryr mig om, jag vill bara ha ett ställe att få ur mig alla tankar och varför inte då en blogg?! ;)

innan jag avslutar det första inlägget, är det någon som kan fixa en snygg designe? =)

Puss o Kram
♥J

Kommentarer

Postat av: Jénny

Publicerad 2009-11-21 16:28:10

Aa, kanske kan hjälpa dig med en design om du vill. Blir ju inget jätte hightech ;) . Hahah :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela