Frida Charpentier

Väntans tider!

Publicerad 2009-12-21 16:18:53 i Allmänt,

Sitter och väntar på att klockan ska bli halv 5 så att jag kan gå och slänga våra sopor, lämna tillbaka filmen jag hyrde igår och sedan traska mot spårvagnen som ska ta mig mot jobbet.
Yes jag har blivit duktig och sorterar sopor. kartonger, glas, plast och metall. Miljövänliga Frida (Y) hahaha

Hyrde Harry Potter och halvblodsprinsen igår. Hade höga förväntningar efter de äldre filmerna och såklart av boken. Men kan inte säga att jag blev så inponerad, ganska besviken att dem inte tog med mer av boken. Allt annat var kanon bra gjort tycker jag och speglade boken och mina bilder perfekt. Men som sagt, jag blev en gnutta besviken :( Får hoppas att nästa film blir bättre, då jag har extrema förväntningar på den.

Sista dagen på jobbet strax, som jag så många gånger har upplyst er om. Jag kommer även få en liten juklapp av chefen och är väldigt nyfiken på vad det kan vara för något.

Är det någon som kollar på Ghost Wisperer eller hur det stavas? 
Såg ni då dagens avsnitt? 
Så fruktansvärt sogligt att Melindas bästa vän dog och vännen förstod det inte själv direkt.
Man trodde att det var vännens bror som skulle vara död eftersom man såg henne hela tiden vid Melindas sida, men sen visade det sig att det var hon själv och slutet var så dumt, får inte alls missa i morgon, vill veta om hon blir tagen av den onda mannen i hatt.

Ha det bra så länge hörni :)

Pusspuss
♥J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela