Frida Charpentier

Usch!

Publicerad 2009-12-04 14:57:37 i Allmänt,

Idag är ingen rolig dag alls. Jag ska iväg och jobba om 1 timme och vi har 147 gäster som ska äta julbord + att en viss person som jag inte klarar av jobbar idag. Jag tror jag håller på att bli sjuk, en av dem på jobbet mådde riktigt risigt igår och jag börjar känna mig slö och inte alls på humör.
Jag får inte bli sjuk nu, jag har 1 1/2 vecka kvar med arbete och sedan är det jul. Jag behöver pengarna så sjukt mycket. Och det blir inte bättre av att jag har en stor sten över mig då jag vet att jag inte har så mycket arbete efter jul och inte verka få det heller. Jag håller på att bli galen!

Ha en bra fortsatt dag!

Pusspuss
♥J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela