Frida Charpentier

Torsdag!

Publicerad 2009-12-10 13:12:40 i Allmänt,

Förlåt mig för att ni har fått vänta så länge på ett nytt inlägg men som jag har skrivit tidigare så har jag extremt mycket jobb och annat att ta hand om så jag hinner inte med att skriva här. Just nu sitter jag och väntar på att mina makaroner och fiskpinnar ska bli klara så att jag kan få i mig lite mat i min knorrande mage. Mycket näringsrik mat måste jag säga. Kylen och frysen nästan ekar för tillfället, så jag hoppas att min darling handlar lite efter jobbet idag!

Mumms vad gott det var med lite mat =) Fast det var ytterst nära att jag brände mina fiskpinnar ;O

Som sagt så blir det att jobba ikväll igen, bara 9 dagar kvar innan jul nu. Förresten det måste vara väldigt tråkigt att läsa dettta eftersom allt handlar enbart om mitt jobb. Boooring!

Pusspuss
♥J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela