Frida Charpentier

Snö, snö, strålande snö!

Publicerad 2009-12-21 12:49:07 i Allmänt,

Jag är så lycklig, äntligen har man fått riktig julkänsla. Jag somnade gott igår då jag gick till sängs igår och utanför fönstret snöade det en massa. Vad tror ni jag ser när jag vaknar idag och stiger upp ur sängen? Att det snöar fortfarande och det är massor med snö ute nu. Visst det har slutat snöa men det är blå himel, sol och helt vitte ute. Jag blir så glad.

Har varit ledig i 2 dagar nu och det har kännt jätte härligt, även om älsklingen har jobbat så har vi fått lite mer tid tillsammans dessa 2 dagar. Ikväll jobbar jag mitt sista pass innan julen och det känns ju helt kanon, skönt att få vara ledig en massa.

Tänkte vara duktig och städa lite idag, dammsuga och plocka i ordning lite så att det inte ser ut som hej kom och hjälp mig när vi kommer hem den 25:e igen.

Kan inte fatta att det snart är julafton. om man inte räknar med idag då så är det bara 3 dagar kvar. Jag vet inte vart december har tagit vägen, det har bara sprungit bort. Är säkerligen för att jag har sovit och jobbat hela dagarna men det är bara bra.

Och på tal om julafton, jag är sååå nyfiken på vad jag ska få av Jesper. Han satt hela kvällen igår och sa att han höll på med min julklapp, men hmmm man vet aldrig med honom hahaha. Han kan ju hitta på precis vad som hellst. Min lilla älskling♥

Nu väntar dammsugaren på mig så ha det bra så länge!

Pusspuss
♥J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela