Frida Charpentier

Slö dag!

Publicerad 2009-12-27 15:36:07 i Allmänt,

Usch och fy vilken dag idag. Är helt slö och orkar inte göra någonting alls. Kan ju faktiskt bero på att jag har tränat idag men jag har så mycket att göra så måste hitta lite ork någonstans. I morgon ska jag bege mig till Mölndal och fixa pass, varför i hela friden kan man inte få fixa det här i Frölunda? Varför ska jag behöva åka till Mölndal för en sådan sak? Blir faktiskt lite irriterad över det. Polisstationen i Frölunda är inte ens till för allmänheten, men vad ska man då ha den till :O
Ahhh jag blir tokig. Jag behöver nyttigt godis så att jag blir på gott humör igen!

Pusspuss
♥J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela