Frida Charpentier

Sjuk?!

Publicerad 2009-12-23 19:59:09 i Allmänt,

Sitter här ensam, blek och trött. Känner mig galet dålig utan att vara sjuk, ni vet sådär innan en riktig förkylning bryter ut?! Jag kan bara hålla tummarna och hoppas att det är träningsvärken och dagens tidiga uppstigning som spökar lite såhär innan jul. Jag vill vara frisk, glad och pigg. Jag har planerat att stanna några extra dagar hemma hos familjen och då kan man ju inte vara dålig. Mamma sa att lillsystern saknade mig jätte mycket och att hon redan nu, utan att jag och jesper visste om det, hade bestämt att hon ska sova mellan oss i våran säng haha! Hon är allt för söt den ungen. Jag saknar henne enormt och några extra dagar med henne är guld värt.

Jag sitter och väntar på att jesper ska komma hem, han vill ju som vanligt ha mat men vet i tusan om jag orkar laga något till honom. Han får äta mackor istället för jag vill nog inte ha något, tror jag i alla fall. Man brukar ju bli hungrig när man väl börjar äta. I så fall ska jag laga kyckling med ngn faitas krydda, som ni säkert sett som reklam på tv, ris och ngn god sås!

Vad tycker ni om att det är plusgrader och regn? Jag tror jag döööör, det här trodde jag aldrig, varför får aldrig snön stanna? Men tror och hoppas påatt den inte hinner försvinna allt för mycket, det ska ju bli kallt igen på fredag och mer snö nästa vecka!

Nu ska jag sätta mig och glo på Anna Ankas jul och gräma mig över att det finns så idiotiska människor i denna värld.

Puss på er!
♥J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela