Frida Charpentier

Polisen!

Publicerad 2009-12-28 19:47:46 i Allmänt,

Åkte ju in till city för att fixa mitt pass hos polisen. Tog mig en god sovmorgon och när jag väl kom till passcentralen var klockan 14.15 och det var gryyymt mycket folk där. Det var 62 nr före mig och jag trodde jag skulle gå under. Okej att jag inte hade något annat för mig under dagen så jag klagade inte men kärringarna bredvid gjorde det. Jag ville bara drämma till dem med en tidning eller något liknande. Först är det så dålig stil att det bara är 2 stycken som jobbar, att det enda dem gör är att fika och inte gör sitt jobb. Sedan satt dem vid varje nytt nummer som plingade till och sa numret högt och att det började gå lite framåt! Jag trodde dem skulle ta kål på mig med sitt kärringprat! Så fy för dem. Men resten gick helt okej och jag ska ha ett pass inom 1 vecka!
London here I come!!!!

Pusspuss
♥J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela