Frida Charpentier

Nära döden upplevelse!

Publicerad 2009-12-02 18:17:23 i Allmänt,

Hejhej!

Härlig dag idag med flera minus och strålande solsken. Jag var i stallet och tog en härlig uteritt i skogen. Allt gick bra men just precis vid stora vägen skulle hästakraken skena och hade det varit ett 200 meters lopp hade han lätt vunnit. Jag trodde nästan att vi skulle dö båda två om han skulle få för sig att kuta ut på vägen men som tur var så kände han mest för att skrämma livet ur mig. Då undra ni varför jag inte försökte få stopp på honom. Jo det ska jag förklara, vi rider just nu med ett hackamoreträns, ett träns utan bett. Så jag försökte allt men gick inget vidare bra. Men här sitter jag nu livs levande och ska strax glida iväg mot spårvagnen och jobbet! Har räknat ut att jag är ledig 4 dagar på 3 1/2 vecka :D Woohoo money money money ;)

Imorgon blir det sovis då älsklingen är ledig. INGEN ringer eller sms förrens klockan 11 imon. Sedan har jag planerat att vi ska åka och handla oss 2 st ljusstakar till vardagsrummet, träna och sedan ska jag ju såklart iväg och jobba igen.

Have a nice and cold night!

Pusspuss
♥J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela