Frida Charpentier

Julshopping!

Publicerad 2009-12-03 12:43:43 i Allmänt,

Nu sitter jag och väntar på att få gå ut i den lilla, lilla snö som vi har fått i natt. Hur lite det än är så är det ju snö! Visst?! Vi ska ut till sisjön för lite julshopping, det ska inhandlas, julkort, frimärken, julstjärnor till vardagsrummet och en julklapp till min lillasyster. Frågan är ju vad man ska köpa till henne, sist fick hon ett par jätte söta jeans men då blev hon ledsen haha. Hon ska slippa få kläder i år, eller så får hon det + något hon tycker är roligt. Jag vet att hon önskar sig en låtsashäst, men vart får man tag i en sådan?

Kan ju lova att det blir en tripp till Elgiganten också, mitt stjärtegull kan absolut inte hålla sig där ifrån. Men nu ska vi snart gå så ha det braså länge!

Pusspuss
♥J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela