Frida Charpentier

Gott nytt år<3

Publicerad 2009-12-31 15:14:48 i Allmänt,

Snart smäller det, raketer och skumpa! Hoppas alla har haft ett super bra 2009 för det har jag haft!
Vad ska ni hitta på ikväll? Jag och min man ska på 3 rätters middag hos hans jobbarkompis och det ska bli mycket trevligt måste jag säga. Calvert, om du läser detta så har jag mycket höga förväntningar! Hahaha
Vill bara gå och fixa mig nu så att jag kan få ta på min underbara klänning men jag får nog ha lite tålamod i alla fall 1 timme till. Kommer lägga upp lite bilder någon dag framåt från ikväll.

Och min klippning blev en succé hos Jesper, han gillade verkligen luggen så det var kul.
Nu ska jag gå och äta liiite innan jag fixar mig så att inte magen knorrar ihjäl sig innan middagen ikväll!

Ha nu en super bra kväll och gott nytt år på er alla<3

Pusspuss
♥J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela