Frida Charpentier

Göteborgs horseshow!

Publicerad 2009-12-23 16:58:54 i Allmänt,

Har precis anmält mig till libres tävling där vinnaren får åka till Göteborgs horseshow och blogga om detta. Tror inte jag kommer vinna men man kan ju alltid hålla tummarna!
När jag läste mer om detta s insåg jag hur mycket jag saknar Viggo och stallet. Det har gått 1,5 vecka sedan jag sa upp mig och det fattas mig. Jag måste hitta någon ny som finns mycket närmre och som inte kostar så mycket att ta hand om.
Jag hoppas verkligen att familjen med ponnyn som jag mejlade om ringer mig efter jul och vill att jag ska provrida.

Har sådan träningsvärk idag efter träningen igår. Tränade första gången på 3 veckor och oj vad känns i kroppen. Var riktigt jobbigt att gå på stan kan jag ju lova. Skulle byta jespers skjorta som jag ville att han skulle ha i morgon men den hade tagit slut så jag fick fixa en anna, men det blev 2 stycken istället. Men båda ska han inte få. Köpte först en men sen hittade jag en annan mycket snyggare men tyckte det var pinsamt att gå tillbaka 5 minuter senare och lämna tillbaka den så får göra det efter jul. 
Hoppas han gillar den och att den PASSAR nu då så jag slipper lämna tillbaka båda och sedan får hitta på en försenad julklapp. 

nu ska jag laga lite laxrullar till min älskling och imorgon går tåget mot landeryd och jag stannar nog antagligen till söndag, men älskling får åka hem igen den 25 för han jobbar hihii

Pusspuss
♥J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela