Frida Charpentier

God morgon världen!

Publicerad 2009-12-18 11:47:47 i Allmänt,

Morning morning alla, hoppas ni sovit gott inatt!
Jag har sovit som en björn i ide, men eftersom jag nyss gick upp så har jag inte riktigt vaknat till än! Sitter och väntar på att Jesper ska avsluta sitt Xbox spelande så att han kan gå och fixa lite frukost till oss.

Näst sista dagen på jobbet innan vårt lilla jullov. Det är roliga gubbar ikväll som ska käka julbord så det kommer bli helt okej.

Är lite osäkert om det blir stan imon med johanna men vi skulle bestämma mer idag på jobbet, hoppas verkligen, är så förbaskat tråkigt att gå på stan själv :/

Snö, vad säger ni om snön som ha kommit? Inte för att vi i Göteborg har fått så mycket snö, men det lilla ska vi vara mycket tacksamma för. Jag älskar det, igår när jag tittade ut genom fönstret på jobbet så såg jag att det snöade riktgt mycket. Jag blev helt lycklig i hela kroppen och var på mycket gott humör. Fast det är lite tråkigt att det är så lätt och pudrig snö som bara blåser runt över allt, jag vill ju kunna krama snöbollar och höra snön knaka under mina fötter.

Det var på liv och död att vi tog oss till spårvagnen igår efter jobbet i den halkan. Både jag och Marie hade jätte hala sulor och halkade runt och jag var nära på att sätta mig på baken 2 ggr hahaha. Tur att det inte var så mycket folk ute för dte såg ut som att man hade bajsat på sig om man ville ta sig fram helskinnad :P


Nu ska jag kolla lite bilder och färger för att se om jag ska ändra ngt på bloggen, Vad tycker ni? Trivs ni med den som den är? Ska ändra min header när jag kan få ngn som kan fixa en åt mig ^^

Pusspuss
♥J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela