Frida Charpentier

Frisören!

Publicerad 2009-12-30 09:49:03 i Allmänt,

Godmorgon alla sömntutor. Sitter och väntar på att tiden ska rulla på så att jag kan börja dra mig mot Sportlife och frisören. Efter gårdagens värk i nästan hela kroppen blir det ingen träning för mig efter att jag klippt mig, man vill ju vara redo för morgondagens party!
Men jag har ett problem, jag vet inte om jag ska klippa lugg eller inte?! Hade vart skitsnyggt men orkar jag med det? Jag tror jag chansar och gör det faktiskt, inom loppet av 3 månader har den växt ut igen och det är ju ingen evighet precis! Bild kanske kommer senare idag i så fall.
Jesper har ingen aning om att jag ska klippa mig så det ska bli roligt att se om han märker något och det borde han ju göra om det nu blir lugg. Men det är inte säkert, ni vet ju hur killar är hhehe.

Jag satte ihop ett litet kollage med bilder på mig från när jag var 16 tills idag. Mycket skillnad eller ingen skillnad alls, det är ju frågan! Jag tycker jag ser likadan ut på alla kort hahaha.


Jag under åren 2006-2009!

Puss på er!
♥J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela