Frida Charpentier

Allt för länge sedan!

Publicerad 2009-12-17 16:44:54 i Allmänt,

Oj oj oj, nu var det allt för länge sedan jag skrev lite update men jag har verkligen inte hunnit och när jag väl har haft lite tid så har jag haft problem med att komma in på sidan :S
Men nu är jag här i all fall men jag vet inte riktigt vad ni vill höra om?! Jag har egentligen bara jobbat, jobbat och hmm jo jobbat ännu mer. Förvånandsvärt nog så ska jag snart iväg till jobbet igen. Sedan är det bara fredag och måndag kvar. Härligt med lite jullov från jobbet, ja ni läste rätt vi ska ha 2 veckors jullov, happy happy.

Idag har jag varit på handelsakademin och min handledare berättade att hon skulle skicka mitt cv till ett hotell där jag kanske kan få chansen att komma på intervju och om det går lyckligt vidare kan jag få praktik som leder till jobb :D Så jag hoppas verkligen att jag kommer få chansen, för det hade varit super roligt och vilken erfarenhet jag kommer få. Så håll tummarna nu.

På lördag ska jag ta mig i kragen och handla lite julklappar. Nej jag har inte orkat, lyckats eller kommit på vad jag ska köpa till alla. Jag ska i alla fall åka in till stan och träffa johanna från jobbet, det blir en liten girlsday, som jag har längtat.

Nu måste jag sätta punkt här, ska hinna borsta tänderna innan jag går ut i kvälls kylan. -6 grader, hääärligt. Vädret var ju toppen idag i alla fall, strålande solsken och -7 grader. Man kan inte annat än att bli på gott humör :D

Ha det bra och titta snart in igen efter en ny update!

Pusspuss
♥J

förresten jag älskar min prins♥

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-12-17 23:22:19

Fin blogg =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela