Frida Charpentier

Trött tjej!

Publicerad 2011-03-03 19:03:01 i Min vardag,

Vem sa att det inte var jobbigt att jobba heltid? Jag är otroligt trött och helt körd i huvudet. Hinner inte ens med att slappna av under helgerna, tycker dem borde utökas med minst 2 dagar till.
Igår tog jag Lindy igen för Sofie har blivit sjuk. Tyvärr kan jag inte ta henne imon eller lördag också men på söndag blir det stallet igen. Kommer antagligen vara en pigg dam som vill springa av sig då.

Idag har jag jobbat som vanligt, hade 3 smörgåstårtor som skulle levereras, dem blev grymt snygga. Hoppas bara dem smakade lika bra hahaha. På menyn idag var ärtsoppebuffé som vi alltid har på torsdagar och någon fisk samt pasta. Ganska mycket folk men desto mer att göra med disken. Det är jobbigt att jobba torsdagar.
Nehepp nu ska jag nog ut med hunden en runda och sedan får jag försöka släpa in Jesper i sovrummet, han har somnat i soffan tillsammans med Tarzan(såg jag nu).
Hej och hå-God Natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela