Frida Charpentier

Träning

Publicerad 2011-03-16 18:16:42 i Mode & skönhet,

Jahopp då har man blivit medlurad till gymmet ikväll, väl behövligt efter allt osunda som jag smällt i mig senaste 2 veckorna. Väntar spännt på mitt paket från Gymmgrossisten med en massa smarrigheter, kommer nog troligtvis i morgon eller fredag, vill ha det nuuu.
Jesper ringde precis från jobbet och sa att han blir några minuter sen, typiskt. Jag som vant mig vid att somna prick 9, kommer tuppa av på gymmet ju haha.

Kolla in min grymt snygga tröja från London...

Frågade om dem hade den i barn storlek och tjejen i butiken tittade lite mysko på mig. Eftersom dem hade en massa andra tröjor med roligt tryck till barn trodde jag att dem hade den här också tills jag insåg att ungarna i London snackar engelska och inte min syster hahaha

Vill tillbaka till London, shoppingen, maten och kulturen. Fast nästa gång får det vara mer än 2 nätter, hellst 4 :D
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela