Frida Charpentier

Slutade tidigt från jobbet

Publicerad 2011-03-14 14:31:08 i Min vardag,

Hejhej!
Härligt, jag fick sluta lite tidigare från jobbet idag, ca 1,5 timme tidigare för att vi hade inte så värst mycke att göra. Sitter i hallen igen och håller Jesper sällskap under tiden han lägger golvet(nepp han är inte klar än ;) ). Tarzan ligger här bredvid mig och har allmänt tråkigt, inte kul alls att få skäll varje gång man leker med golvplattorna som är knäckta i mindre bitar.


Myshunden <3

Hoppas på att få träna lite ikväll, vill springa lite på bandet och sedan köra lite styrka. Längtar tills onsdag eller torsdag då jag ska få hem mitt paket :D
Förresten checka in min söta lilla kanin tröja


Kram

Kommentarer

Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Publicerad 2011-03-14 15:09:36

sv: vad roligt att du är med och tävlar! Vi utser en vinnare ikväll och startar även en ny omgång då för de som inte vann :)



Lycka till!

/smilinggirls

Postat av: Yasmine

Publicerad 2011-03-14 19:36:08

Var med och tävla om en länkning i dagens trailer :)

Du kan även vara med och tävla om en länkning i dagens låt. Om du är med i båda så blir det större chans att vinna :)

Postat av: Tilda - Smilinggirls!

Publicerad 2011-03-14 21:00:29

sv; Nu har vi valt ut en vinnare av dagens blogg + en extra länk. Kolla in om det blev du och anmäl dig igen om du vill! http://smilinggirls.blogg.se/2011/march/dagens-bloggvinnare-ny-omgang.html#comment

Kram! /Smilinggirls

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela