Frida Charpentier

Shoppaholic!

Publicerad 2011-03-05 17:26:19 i Mode & skönhet,

Nu är vi hemma efter vår lilla shoppingrunda. Eller ah, lilla och lilla blev en ganska stor shoppingrunda. Jag köpte mina älskade ridstövlar som jag har drägglat över i flera månader. Passade även på att skaffa 2 par stövelstrumpor som är tunnare i skaftet så att det inte blir för tjockt runt vaderna. Blir gärna det med dubbla sockar och ridbyxor som ligger innanför stöveln. Köpte även en ansiktskräm, ansiktsvatten(båda i märket Vichy) + järntabletter. Tror jag har lite järnbrist, är så sjukt trött på dagarna även om jag sover tillräckligt på nätterna. Får se om det hjälper, annars får jag testa något annat. Till Tarzan köpte vi en regnjacka för 600 kr, inte värt det kan man tycka men den var riktigt bra och satt perfekt på vår lilla ängel så det fick bli den. Jesper shoppade lite han också både till sig själv och bilen(jag betalar dock hälften till bilen), han blev idag ett par pjäxor rikare inför nästa vinters skidsäsong.
Nu ska vi renovera vidare, bilder kommer senare ikväll :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela