Frida Charpentier

Övriga dagen...

Publicerad 2011-03-01 19:45:34 i Min vardag,

Ja om man tar bort Västrafiks idioti så har väl dagen rullat på bra. Har dock haft en jobbig molande värk i ländrygg, höfter, ben och knän. Undrar vad det kan vara?! Fick veta att jag har fått 2 veckor förlängt på jobbet, alltid något så denna veckan + 2 till så får vi se hur det blir efter det. Jobbar nu mellan 06.30-14.30, tänk vad skönt att sluta så tidigt, kunna åka till stallet utan att det är allt för mörkt ute och få ligga i soffan och mysa med Tarzan. Fast han vil inte riktigt mysa med mig haha iaf inte när han sover. Har lite bildbevis på det ;)

Efter jobbet lade jag mig i sängen på min spikmatta, kollade på veckans solsidan och åt lite glass (a)... Efter det gick värken över och jag fortsatte myset i soffan med Tarzan, där råkade jag somna i någon timme tillsammans med hunden och nu hamnade jag här :)

Ni ska få en liten bildbomb nu efter att jag kom på hur man tar kort med camen :D nu står det nog 128 till datorn och 1 till mig, braaaa!













Japp jag bjuder på allihopa för att ni ska få lite roligt i er vardag!!!

Kommentarer

Postat av: Sabina

Publicerad 2011-03-09 17:38:49

söt vovve :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela