Frida Charpentier

Mot stallet!

Publicerad 2011-03-11 16:50:34 i Stallpingla!,

Äntligen fredag, ledig helg och stallet fre-sön, kan inte bli bättre. Hade tänkt mig ett långpass idag med suss ridning, måste få det att lossna, hade varit jätte kul men då måste man jobba för det och bara truga och truga. Kommer givetvis en uppdatering ikväll om hur det gick, hoppas kunna vara själv i ridhuset ikväll för bästa koncentration.

Annars idag har det varit väldigt lugnt, inte mycket gäster på jobbet men har varit galet trött. Vaknade i natt runt 4 av att jag snyftade och grät, undra vad jag drömmde i natt haha. Jesper är nästan klar med golvet i hallen, är bara runt om väggarna kvar nu och det blir förhoppningsvis klart i morgon :)

Nu ska jag köra Jesper till sportlife och sedan rullar jag vidare mot Lindome och trängs med övriga göteborgare på vägen...
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela