Frida Charpentier

Hej igen...

Publicerad 2011-03-09 16:13:48 i Min vardag,

Har haft lite uppehåll pga trötthet, har haft stallet 3 dagar i rad nu + jobbet så orkade inte sitta vid daorn förns idag då Sofie har Lindy. Lovade ju visa mina stövlar och Tarzans regnjacka (som kommer invigas idag i regnet).

Ahhh Gud förbannat..Bara för att jag har tagit tummen ur röven och tänkt ladda upp bilderna, då fungerar det inte....

Ja som ni märker så har jag inte riktigt haft en bra dag idag. Är fortfarande(och kommer nog alltid vara) sur på västtrafik för att dem aldrig kan hålla tidtabellerna, köra ordentligt eller ha förare som kan prata svenska(oftast). Idag var en sådan där typisk "jag vill spränga hela västtrafik i luften" dag. Började med att bussen var sen 2 min (helt ok egentligen) men bussen var i Ej i trafik, frågade om det var 90 bussen och fick då till svar Hej hej hej... jaha, frågetecken???? men skit samma, chansar att det är det för orkar inte fråga igen.....När vi kommit halvägs hade klockan blivit 26 minuter över 6, den tiden då jag borde vara framme vid jobbet, men inte. Busschaffisen som tydligen inte förstod min svenska skulle stanna på 2 hållplatser i säkert 3 min var och krångla med grejen som visar vilken nästa hållplats var så att jag skulle bli extra sen till jobbet IGEN!!!! Slutade med att jag fick springa från busshållplatsen efter 10 minuters försening för att inte bli allt för sen med öppningen och smörgåsberedningen.

Dagen blir ju inte mycket bättre utav att det snöar/regnar om vart annat och är allmänt jävla trisst, att jag har en svullnad på mitt högra ringfinger (undrar om det är från tyglarna?) som gör ont och ser ut som att fingret är brutet och att det behövs städas i lägenheten!

Gud vilket roligt inlägg detta blev, eller vad säger ni? haha Kolla in på susstyle.likasens.se så får ni läsa lite roligare inlägg som handlar om hur Linnea, Sofie och jag har det i stallet med Lindy och Sussridningen :)
Puss och Kram på er ♥

Ps. Håll utkik efter bilderna, kommer komma upp så fort det fungerar igen Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela