Frida Charpentier

God morgon!

Publicerad 2011-03-13 09:38:15 i Min vardag,

Nu har jag varknat efter en jobbig natt, Tarzan har legat så nära mig hela natten att varje gång jag ska vända på mig så knosar jag honom och det resulterar i att jag har sovit som på nålar. Nu ska jag snart köra Jesper till jobbet, träffa Patricia i Slottsskogen för en promenad och sedan åka till stallet. Jag vet inte om jag ska fortsätta skritta runt barbacka på volterna eller om jag ska köra sadel och lite vanlig ridning idag, får se hur mycket folk det är och så.
Nu ska jag klä på mig lite kläder(funderar på om jag ska köra på ridkläderna från början idag) och sedan äta frukost.
Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela