Frida Charpentier

Gääsp

Publicerad 2011-03-12 09:08:12 i Min vardag,

God morgon!
Klockan är 9 och jag har varit vaken i 2 timmar, hur kul på en skala 1-10 är det att vakna vid 7 och inte kunna somna om på en ledig lördag? Inte alls kul, fast om man tänker såhär så får jag ju ett par extra mystimmar i soffan.
Idag ska jag bort till Lindy men blir inte förns efter klockan 2 någon gång då det är träning mellan 11.30-14.30 och jag vill försöka vara själv i ridhuset idag eftersom det sket sig igår. Men det lossnade lite grann under passet och hon gick väldigt fint ett tag tills koncentrationen på både henne och mig försvann helt och hållet.

Nu ska jag begrava mig i soffan med min spikmatta, lite te och knäcke samt något fjolligt barnprogram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela