Frida Charpentier

Bilderna och premiären.

Publicerad 2011-03-09 19:23:11 i Hem, inredning & renovering,

Nu har jag fixat världens dåligaste kort på mina ridstövlar(kommer bättre bild när Jesper har fixat det.


Ett litet smakprov på hur det nya golvet kommer se ut i hallen(förhoppningsvis klart imon)


Tarzans nya regnoverall som kostade 600:- men snygg är den, sötnosen!


Även en liten smygis på hur resterande hall ser ut ;)

Nu ska jag äta upp Jespers semla från igår, kolla lite tv och sedan sova. Är förresten på mycket bättre humör nu och det är ju bra! I morgon är det upp och jobba igen, Jesper kör mig innan bilen ska in på service igen och efter jobbet ska vi träna! Hörs imon♥

Kommentarer

Postat av: Sabina

Publicerad 2011-03-09 19:35:36

tack så mycket! :D snygga ridstövlar !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela