Frida Charpentier

Väckt av en blöt hundtunga!

Publicerad 2011-01-03 11:07:01 i Min vardag,

God morgon! Hoppas ni är lite piggare än mig, jag har inte haft en så bra morgon som jag önskat. Först vaknade jag vid 8 och var tvungen att gå på toa, somnade om och vaknade vid 9 av min väckarklocka. Stängde givetvis av den och somnade om igen men blev väckt klockan 10 utav Tarzan som stod och slickade, bet och krafsade mig i ansiktet. Vilket bra humör man blir på, det var bara att gå upp ur sängen och klä på sig alla ytterkläder så att byrackan fick kissa och bajsa. Nu ligger han på ryggstödet till soffan och studerar minsta rörelse jag tar haha. Ingen rolig dag idag, jag måste städa, diska och tvätta. Helst hade jag velat ligga i soffan någon timme, gå till gymmet och sedan dega lite till innan jag ska gå och jobba men så blir det tyvärr inte. Men är jag duktig idag så kanske jag kan ha det som plan imon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela